Η «Lebensmittel», η κορυφαία ειδική και επαγγελματική γερμανική εφημερίδα για τη βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών, σε ειδικό αφιέρωμα στον Ελληνικό Τομέα Τροφίμων και τη λιανική πώληση, αναφέρεται στην πετυχημένη συνεργασία της Αμερικανική Γεωργική Σχολή με την αλυσίδα S/M ΑΒ Βασιλόπουλος για την Eυφυή Γεωργία και την Εταιρική Κοινωνική Πολιτική (ΕΚΕ) τονίζοντας μεταξύ άλλων τα εξής στο σχετικό άρθρο:
“Θεσσαλονίκη / Βρέμη. Η Αμερικανική Γεωργική Σχολή (ΑΓΣ), συνεργάζεται με επιτυχία για αρκετά χρόνια με τη θυγατρική της Ahold / Delhaize, ‘Αλφα Βήτα Βασιλόπουλος στον ελληνικό τομέα λιανικής τροφίμων. Ο διευθυντής του γραφείου διαχείρισης στρατηγικών έργων AΓΣ, Φίλιππος Παπαδόπουλος, ηγείται αυτού του έργου και είναι περήφανος που η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει λάβει το βραβείο για την καλύτερη εφαρμοσμένη στρατηγική ΕΚΕ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Το έργο στον τομέα των οπωροκηπευτικών προβλέπει ότι οι αγρότες-ωφελούμενοι του δικτύου και των προγραμμάτων της ΑΓΣ, εργάζονται με τη βοήθεια νέων, βιώσιμων και φιλικών προς το περιβάλλον γεωργικών μεθόδων χρησιμοποιώντας υπερσύγχρονες τεχνικές καλλιέργειας. Χάρη στο USP (μοναδικό σημείο πώλησης) και την ψηφιακή ιχνηλασιμότητα, η AB Βασιλόπουλος έχει ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μπορεί να πουλήσει αυτά τα προϊόντα στις αγορές της.”
Η Bonsai GmbH στη Βρέμη, μέλος του δικτύου ΙnoFA, ερευνά επί του παρόντος με την AΓΣ πώς τα ελληνικά προϊόντα μπορούν να εισέλθουν στο γερμανικό λιανεμπόριο τροφίμων, προκειμένου να βρεθούν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και τιμών. Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Κυριακίδη, σύμβουλο και υπεύθυνο για τη δημιουργία του τομέα υποστήριξης πωλήσεων στη Bonsai, οι δυνατότητες των σχετικών προϊόντων πρόκειται να προσδιοριστούν σε συνεργασία με άλλους ευρωπαϊκούς φορείς και εταιρείες σε μια νέα μελέτη. Στόχος είναι να αναλυθεί η γερμανική αγορά, να βελτιστοποιηθούν τα προϊόντα, ώστε να δοκιμαστούν αργότερα “στην πραγματική ζωή” και να συνοδευτεί η είσοδός τους στην αγορά.