+30 2310492851 |info@inofa.gr
Επιλογή Σελίδας

Όλα και περισσότερες συσκευασίες συγκεντρώνονται πάνω στην συσκευασία τροφίμων. Η ροή των πληροφοριών, ενισχύει τη την εμπιστοσύνη του καταναλωτή προς το προϊόν.  Ιδιαίτερα όταν οι πληροφορίες σχετίζονται με τη διατροφή της οικογένειας, η σχέση αυτή γίνεται στενή αυτή οδηγεί στην ταύτιση παραγωγού, προϊόντος και καταναλωτή.

Στην παραπάνω λογική, όλο και περισσότερο βρίσκουμε πάνω στη συσκευασία πληροφορίες από τον τόπο και τρόπο παραγωγής (ιχνηλασιμότητα) μέχρι τη διατροφική αξία του προϊόντος ή το οικολογικό του αποτύπωμα. Η ανάγκη για περισσότερη και πιο άμεση πληροφόρηση, βρήκε απάντηση στις ψηφιακές εφαρμογές των QRCodes των beacons και της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality). Οι εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας και η διασύνδεση των συσκευών στο διαδίκτυο (ΙοΤ) δημιουργούν εκπληκτικές παρουσιάσεις, μπροστά μας, στην οθόνη του κινητού μας τη στιγμή που επιλέγουμε ένα προϊόν από το ράφι.

Midsection of saleswoman scanning label on food container. Female deli owner is using smart phone in store. She is wearing denim overalls.

Ας το φανταστούμε. Κρατώ στα χέρια μου μια φιάλη ελαιολάδου και …

  • Εμφανίζεται χάρτης θα μου δείξει την τοποθεσία του ελαιώνα
  • Τρέχει βίντεο με στιγμιότυπα από το ελαιοτριβείο που παράγεται το λάδι 
  • Παρουσιάζεται δείκτης με την απαιτούμενη ημερήσια ενέργεια που θα προσλάβω σε ένα κουτάλι σούπας ελαιολάδου και του τι περιθώρια έχω για παραπέρα κατανάλωση φυτικών λιπαρών.
  • Εμφανίζεται δείκτης θα μου δείξει το οικολογικό αποτύπωμα ανά φιάλη παραγωγής του συγκεκριμένου ελαιολάδου με βάση τις συγκεκριμένες τεχνικές του παραγωγού και του ελαιοτριβείου.
  • Προβάλλεται βίντεο που παρουσιάζει μια συνταγή πλούσια σε πολυακόρεστα φυτικά λιπαρά
  • Προβάλλεται βίντεο μου προτείνει ιδέες για το πως μπορώ να αξιοποιήσω την άδεια συσκευασία στη λογική της μείωσης των απορριμμάτων

…και όλα αυτά στην οθόνη του κινητού μου.

Με τη κίνησή μου να επιλέξω (ή όχι) το συγκεκριμένο προϊόν, έχω επηρεάσει (έστω στο ελάχιστο) την προστασία του περιβάλλοντος και έχω κάνει μια σημαντική επιλογή για τη διατροφή της οικογένειάς μου. Σημαντικό επιλογή, από κάθε πλευρά.

Δείτε εφαρμογές με ψηφιακή παρουσίαση προιόντος στην οθόνη του κινητού του καταναλωτή, που ενεργοποιείται άμεσα από την ίδια τη συσκευασία.

https://www.youtube.com/watch?v=MUFkZUdFOXM&feature=emb_logo

Augmented Reality in Packaging | Nespresso Example Digital

https://www.youtube.com/watch?v=0HhtfwGoJS0

Augmented Reality for Packaging – Bresso x Shazam